tisdag 30 december 2008

SHAME ON MEEE...i Julefrid och Nytt år.....

JAG VET, JAG VET, JAG VET...att jag vart kass, riktigt jävla kass, har inga ursäkter och inga försvar! Men nu sååååå....ska jag skärpa mig PÅÅÅÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!
oooooooooooooo jag vet inte riktigt vart jag ska börja, jag bara njuter av livet just nu...
Tycker att allt runt omkring mig är som de ska vara. Är ju lite ovan med de, alltså att allt är som de ska vara så jag har fullt sjååååå att förstå att detta är mitt liv.
Våran jul har varit underbar, jag kan nog säga med bestämdhet att de vart den bästa i mitt liv!
Självaste julaftonsmorgon vaknade jag och min underbara 04.35...öööhh Vaa?
Innan vi somnade pratade vi just om alla barn som så förväntansfulla, lyckliga och längtade efter tomten...som inte kunde sova och bara ville börja öppna klapparna,
Så egentligen kanske de kom från oss själva=) för vi började öppna klapparna vid 5 snåret, i sängen och inväntade julkänslan i kroppen. Den kom och vi slog på en rulle,BAD SANTA och somnade om...
Resten av vår julafton var HELT underbar. Och alla andra dagar oxå...
Tack snälla Tomten.....






1 kommentar:

LaZandrita sa...

Det e underbart att du njuter av livet! Du e värd all njutning vännen...