torsdag 4 december 2008

De blev världens Busväder i morse när jag skulle till jobbet! Raggsockor och Gummistövlar på, och äntligen fick jag tid att fika med en gamal god vän! Träffades som vanligt på Flanör och snackade lite om livet och vad som hänt...underbara stunder...
vad gjorde Vi utan vänner? och gummistövlar?


Här är hon, vackra Lotta! Tack för idag gumman, alltid lika trevligt!


Här är jag idag! I detta tillstånd sugen på en söt sak...och fastnade med kameran som vanligt...
dessutom hade Carro och Emmelie kommit, har tyvärr ingen bild på dom, blev strängt förbjuden att fota...började frysa och blev så sjukt trött att jag sjönk ner lite snyggt i soffan, drog jackan över mig och tog en power-nap...Vaknade efter 15 min och drog i väg på nästa möte....
Puss på er alla mina kära, Tack för att ni finns...KÄRLEK

4 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! Herregud...

Emelie trodde INTE det var sant, när du somnade!

Nu sitter jag och myser hemma i min nya GIF-tröja... MMM!

Om typ 7 timmar kommer du att stå utanför mitt hus med bilen och hur den turnén kommer att sluta vill jag nog inte veta!

Syns snart... Puss!

LaZandrita sa...

Va bra att ni hittade tid för en fika!! Fina e ni oxå mina älsklingar! Puss

jimmy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jimmy sa...

hej hur ofta använder du dina gummistövlar jag använder mina gummistövlar varje dag år in och år ut så om du vill prata mer om detta så får du höra av dig kram?