måndag 8 december 2008

Partydax...

THE BEST A MAN CAN GET
Började som vanligt med heta diskussioner....och jag lyssnade ivrigt i vanlig ordning....


Här börjar de bli väldigt intressant...


Och vi träffade en god vän som vi inte sett på länge...riktigt trevligt.... Vet inte riktigt vad som hände här...


Fina Emelie, tack för i helgen och för att du är du!

Påfyllning i baren av en underbar Emelie...

Friends Forever

Och Jag i mitt Rock-Esse..SÅKLART!...HAHAHAHHA... Jag och Carro hamnade mitt i en spelning med Pumpbolaget....och vi rockade loss till Run to the hills.......
Henke fällde en tår....och K tröstade...



På väg hem i taxin med min bästaste KÅT-Karin, en lång trevlig åktur genom Forsby, Stigslund, Strömsbro(där jag hoppade av) avslutning Hille...där Karins karl väntade med flaggresning!!!!!!
Tack för en sjukt trevlig kväll, I Love You Girls........


2 kommentarer:

Chilenita sa...

Haha en så jäkla kul kväll hade jag med er älskade vän!

Tycker om att du är back!!!!

Älskar dej bejbiiiiii!

LaZandrita sa...

Vilka galningar!