lördag 13 december 2008

Lucia, Myskväll med La Familia och LördagsPys...

Nu har de hänt mycket som vanligt, slänger ut lite bilder....



Min Vackra Lucia!
8.00 var de Lucia dax på skolan och de va såå mysigt, spännande och pirrigt såklart, tyckte Andrea när dom skulle uppträda för 1-3 men eldprovet gick bra, sen va de vi föräldrar kvar att sjunga för....



Efter en dag på stan med mina brudar var de krasch i soffan med familjen, min stora storebror SÅKLART! Alltid på samma plats.....
Hans fru var mindre road med att vara med på kort, hon trodde att långtårna skulle göra susen med att skymma sikten....

Lucia kronan har fått hängt med hela dan i dag, kanske syns på ljusen...de slutade med att vi fick tejpa den med silvertejp...


Tur att barnen är lättroad..de här va ju så roligt så de inte var sant!


Lördag spenderade vi med pappa och syrran..och i vanlig ordning kunde jag inte hålla kameran i styr, som ni se håller jag på och lär min yngre förmåga allt jag kan!








Här har vi farsan Baloo.HAHAHHAAHAA, en sjungande målarmästare!


Och här sitter jag tagen på bar gärning, men NI vet mina PCs- så fort kameran kommer så VET en Pussy, How To Act......

2 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! Jadu, Bettan!

Det är helt OTROLIGT hur du mitt i allt bara kan "slänga fram" en sexig pose!

Vi fick ju ett fett bevis på det inatt på Slicken!

Puss på dig, "Smitaren"!

LaZandrita sa...

Haha, klockrena bilder!! Luciakronan och silvertejpen måste vara det roligaste på läääänge... Jag dör!