måndag 1 december 2008

JAG VET...

...Att jag har vart kass den här veckan att uppdatera min blogg.. Och de är så mycket som jag vill dela med mig om. Så jag slänger in bilder på veckan som varit i en liten blandad kompott...






Skönhet är något vi alltid hinner med och vissa gånger väldigt spontant!
Och läppar är något vi gillar...





Och de fanns tid att exprimentera med mig oxå...



Familjemiddag på Kungshallen en lördagkväll..

Tjejgoooos







Rickys fest denna kväll, många nära och kära var tillsammans! Grattis till dig min vän....

Tjejerna hade full mundering med hörselkopor och godis!


Gästaristerna Martin och Kristoffer, grymma kisar dom med!!!

En lyckad helg i vanlig ordning, men mycket mer än så här har ju hänt...så på söndag kväll va jag måttligt slut som mamma och kvinna överhuvudtaget!

1 kommentar:

LaZandrita sa...

Min Botox-Baby, vilka häääärliga bilder! Du e så vacker min VACKRA underbar vän. love u!