tisdag 9 december 2008

OCH BILEN GÅR BRA?

Ska försöka samla mig och vara här och nu...vara i mina tankar och vad jag känner....
De är mycket som har distraherat mig idag..

Försöker att finna en förståelse, eller förståelse, jag vet inte vad jag ska kalla de men jag tänker mycket på varför? Vad är de som driver dig? Hur har du samvete? Tror du inte på din Gud? Tror du inte att Gud hör och ser? Vad säger dig ordet karma? Vad får dig att nedvärdera dig själv så lågt?

För de är ju faktiskt så, att de spelar ingen roll vad du försöker att göra så kommer du aldrig att lyckas, de spelar ingen roll vad du försöker att ta ifrån mig så kommer jag ändå alltid stå stark kvar, den enda förloraren i de här spelet som du spelar: ÄR DU-eftersom du spelar de själv...


VI har sett igenom dig, VI vet vad du går för, VI gör vågen för försöket MEN
riddån har rullats ner och VI applåderar....

Inga kommentarer: