torsdag 1 januari 2009

2009

GOTT NYTT ÅR ALLA FINA, VACKRA, UNDERBARA, VARMA MÄNNISKOR DÄR UT..

Tack till alla ni älskade vänner och min familj, Jag kommer aldrig kunna beskriva med ord hur tacksam jag är men jag hoppas ni känner de...ni har funnits för mig varje minut och varje sekund, alla tider på dygnet och aldrig lämnat mig...hållt mig under era vingar och skyddat mig tills jag var redo att stå själv. Nu gör jag de och bättre än någonsin, tänk att allt vi går igenom i livet bara ska tas igenom och vad allt formar oss, stärker oss, visar oss andra vägar. De är nu jag förstår varför. De är nu jag förstår att allt i mitt liv har vart nödvändigt. Alla krokiga vägar har jag nytta av, de har gjort mig till den jag är idag och idag är jag en stark kvinna fylld av kärlek och av lycka...


Till Dig Min underbara - Jag sökte dig och fann mitt hjärta!

Mitt frusna lilla hjärta började tina upp med dig för en tid sen, du är allt jag alltid drömt om, Tack för att du är du och att du ser och älskar mig för den jag är, Tack för att du är en Man med stort M och att jag får känna mig som en Kvinna - din Chinona



5 kommentarer:

Gatans Garderob sa...

true love 4 sure..

Chilenita sa...

Kärlek till er båda som funnit varandra! Lycka ska vara lycka, oavsett vad som korsar vägen...

Love U my friend!

Caroline sa...

Men hjärtat...

Otroligt fina ord... Men bilden på ER, är ändå bäst!

Det SYNS på den, att det är äkta kärlek...

LaZandrita sa...

GUD VILKEN UNDERBAR BILD, den ska jag sno! Ni e verkligen jätte fina tillsammans och ni verkar bra för varann oxå, jag håller tummarna för er kärlek!

Carro sa...

Tack detsamma! Du verkar också ha haft det underbart =)
Vem är di karl? Man blir ju nyfiken hihi. Kul att du är lycklig gumman det förtjänar du absolut! Jag är jätteglad för dig.

Kramar