lördag 17 januari 2009

Lika Barn Leker Bäst..

De är lördag morgon, min Underbara väckte mig med en lååång gos..jag kröp upp i hans famn, precis där vid bröstet nära halsen och han höll sina armar så där fast runt mig och sina händer på mitt huvud...där är den bästa platsen på jorden. Där är de bara trygghet. Där kan jag ligga länge. Där kan jag andas.

Kände att idag är de dax för en bloggning, jag har inväntat detta mood. Och idag har jag de äntligen. Så nu ska de skrivas.

Den här veckan har jag börjat att plugga! Och de e så roligt, jag ska läsa upp lite ämnen på komvux så jag kan söka till sjuksköterske programmet. Så nu har mitt liv tagit en ny vändning och de är otroligt spännande. Självklart så ska jag jobba oxå så de tar ett tag innan jag kommer in i alla nya tider.

Nu kommer min älskade hem så vi ska käka lite frukost och fortsätta mysa denna lördag.....

Tror de blir tjej mys ikväll så Håll undan!!!

1 kommentar:

LaZandrita sa...

Åååh va mysigt! Det e en underbar känsla :)
Linda darling, du måste bli bättre på att uppdatera bloggen!! Det e en order och fram med bilder från er urspårade tacokväll... Jag ville ju oxå va där...