tisdag 20 januari 2009

Jag har fått stränga order om uppdatering!!!

Min Panamanska syster som sitter i ett kontor eller är ute på språng, på möte, sitter i ett flygplan eller är inne hos grannnen och dricker rödvin ELLER ligger och smeker sin älsklings ådriga armar har sagt åt mig PÅ skarpen att uppdatera min blogg!!! Och jag förstår vad hon menar, frågan är mer hur faaan hon hinner med allt hon gör hela jävla tiden...och dessutom hittar bloggmoodet fast att hon är utarbetad, trött som ett jävla as, vill skjuta sig i skallen på morgonen, och sova i en vecka!!!

Jag fattar ingenting, detta betyder bara att jag inte kan skylla längre på att jag har mycket att göra...

4 kommentarer:

Chilenita sa...

Sanna ord.. men det handlar om vad man prioriterar helt enkelt!

Puss söt!

LaZandrita sa...

HAHAHAHAHAHA!! Din Panamanska syster tycker att ditt inlägg var helt jävla korrekt och kunde inte sagt det bättre själv...
EXAKT, det finns inget att skylla på, uppdatera bloggjäveln MINST 1 gång om dagen!!

ÄLSKAR DIG BABY och tack för pratstunden idag..

*~Miss Attitude~* sa...

Väldigt sant! Fattar inte hur hon hinner med men på nått sätt hinner man väl. =/
Lycka till.

Caroline sa...

Haha! Kunde INTE sagt det bättre själv...

Vi kommer väl få en varsin Van Damme-spark när vi kommer ner till Sthlm på lördag... Och anledningen kommer att vara ICKE UPPDATERADE bloggar!

Men det är väl bara bita ihop, vända andra kinden till och skärpa till sig med Blogg-helvetet!