tisdag 27 januari 2009

Undra om MARKOOLIO är min halv-bror?

Jag orkar inte! När Markoolio slog igenom med sina dunder hits började folk vrida sig i Valbo, i sina soffor, på dans golvet på CH, Köpis och lite varstans i Gävle trakten...Anledningen va att Markoolio och min FARSA (Målarmästarn) va såå otroligt lik varann! Folk kom fram och frågade efter autograf. När de senare började pratas om att Markoolio inte visste vem sin pappa var, började jag HELT ÄRLIGT oxå oroa mig.. De började spekuleras om huruvida min pappa var Markoolios pappa OCH jag fattar ingenting..De blev ju inte bättre när farsan satte igång och berätta den ena historian efter den andra om vem utav alla lösnummer de KUNDE vara som va hans morsa!!
Jag har inte gjort någon ordentlig reseach angående Markoolio och hans farsa...OM de verkligen stämmer de där med att han inte har en aning om vems avkomma han är!
Men jag tror faan jag måste göra de för detta bådar inte gott!!!!!





3 kommentarer:

Caroline sa...

Shit! Känns ju som att det nästan är dags att blanda in självaste Markoolio i denna fråga...

Hmm... Jag skulle ju inte bli förvånad om det skulle visa sig, att Markoolio är din brorsa! Haha!

Vilken jävla grej!

Chilenita sa...

Hahah ja men det finns ju likheter mellan han o din far, man vet aldrig;-)

LaZandrita sa...

HAHAHAHA!! Jag ooooorkar inte! Jag dööör, typ!