tisdag 31 mars 2009

????????????????????????????????

Vem faaan har kommit på att vi ska dra fram klockan en timme på vår kanten...??????????

Denna timme betyder allt för mig!! Så de förstör min vardag, jag är helt snurrig (mer än vanligt) och får liksom ingen ro i kroppen när jag ska sova..

Träffade en snubbe idag som inte var införstådd med att man skulle ställa fram klockan...De är tisdag idag, de va i SÖÖÖNDAGS de va dax....

Du skämtar skriker jag, ja de Kan ju vara rätt skönt att ha ett sådant icke ansvarsfullt liv...aaa, eller inte!!

Ska gå och knyta mig nu, bakom rumpan på min underbara, UNDERBARA!!
Han ligger redan och sover, jag längtar till varje kväll som jag får lägga mig brevid honom..
och sova sött...

God Natt / Kärlek

1 kommentar:

linda sa...

hehe smart Linda ! : ) Gör du i helgen då?