tisdag 24 mars 2009

Men Herraguuuud!

Ser ni mitt lilla hjärtat till bäbis!! Händerna, kinderna och snutten...åååå va rörd jag blir. Tänk om de gick att backa tillbaka tiden, bara för ett ögonblick, ett bara!
De får mig att inse hur viktigt de är att ta hand om varje stund i livet, inget kommer tillbaka..
Att var här och nu, de är grejjen...Shit, de är 5 år sen...här va man ung och oförstörd..hahahhahHAHA
Inge Restylan i läpparna heller, så här gott folk såg jag ut innan jag blev en BIG-fan av dessa underbara sprutor som gör underverk....

KÄRLEK MINA ÄNGLAR!!


5 kommentarer:

Knisse sa...

Aw vad söt hon är, hon brås på sin mor. Annorlunda du såg ut, vacker är du. :) kram

LaZandrita sa...

Du har alltid varit vacker Linda! Gud va små prinsessorna va. Det känns som att det var i går... Men det va det ju inte...haha!
Jag e glad att du e tillbax i bloggsvängen, de va på tiden! Fortsätt i det här tempot nu, en order från Pimp-Fucking-Morsan

Anonym sa...

Ja tänk om man kunde...bara ett litet ögonblick! Fantastisk tid! Ni är super fina bådatvå! Andrea är ju så himmla söt! Och du var och är sååå Vacker!

Kram <3 Mimmi!

Caroline sa...

Vilken otroligt fin bild...

Och jag kan inte annat än att hålla med, när det gäller sprutorna!

Puss på våra fejkade läppar!

Carro sa...

Vilken superfin bild =)