onsdag 18 mars 2009

Några rader om idag...

Dax för mig att sova nu, mina ögon blöder..mitt huvud väger ett ton. Vaknade i morse av att solen väckte mig. Hur längesen va inte de? ÅÅåå vad jag har längtat, studsade upp ur sängen och gav mig iväg på min morgonpromis...härligt, härligt!

Dagen har rullat på, i både högt och lågt tempo...försökte räkna matte idag och de gick ju sådär kan jag säga...varför föddes inte jag med en matte hjärna?? Fast, Då kanske jag hade saknat nått annat som jag är bra på just nu! nått som är mycket viktigare i livet än matte...

I morgon är de min torsdag...heliga torsdag....Äntligen!

God natt mina Änglar...

1 kommentar:

Anonym sa...

VEm föddes med mattehjärna Linda? Inte sånna som du å jag iallafall.. *skrattar*

men du.. Vi är Jävligt bra på andra saker, eller hur!!

Puss o kram