fredag 20 mars 2009

Fredagkväll..

...vaknade med migrän idag...Aaajjj, aaajjj AAAjj!! Längesen jag hade de men just nu är jag spänd i hela kroppen och jag behöver mycket massage. Har inte haft tid att ta hand om min kropp och de märker jag av på en gång! Tur jag har en underbar KARL som står ut att knåda mig..och för att inte glömma SPIKMATTAN, va faan gjorde jag utan dom två i mitt liv??

Ja, de kan man undra!

Prinsessorna sover och jag inväntar min Underbara!
ÅÅÅååå han kom hem nu, vi hörs i morgon...

Puss och Go Natt!!

1 kommentar:

Knisse sa...

Spikmattorna är elit!! Så jävla grymma är dom.. Funka jätte bra mot magkatarr för mig. En tjejkompis var inneboende hos mig en stund hon hade en sån. Dom är dyr o köpa för en fattig kvinna som mig:) För övrigt.. har du en karl som masserar frivilligt, håll i honom hårt :)) kram