måndag 16 mars 2009

Kände igår att jag saknade att blogga! Jag har ju ett behov av att skriva av mig men veckorna som gått nu har jag prioriterat tiden annorlunda! Och jag har inte alls känt för att ens sätta på datorn och stimma runt bland bloggar. Så jag känner mig lite lätt utanför just nu! Dax att sätta mig och lusläsa allt som händer i allas liv. De känns som de hänt så otroligt mycket i mitt liv fast samtidigt inte...Jag pluggar ju, springer på lektioner och skriver prov, jobbar på varenda lediga tid som inte har med skolan att göra och tar hand om min underbara familj och allt vad de innebär! Och nu är vi på väg att ska flytta till vår härliga vindsvåning på 200 kvm!!
Har tömt radhuset i helgen och de känns så jävla skönt att ha de gjort. Känns i kroppen som jag överlevt andra världskriget, men faaan va skönt de är att rensa slänga och åka till återvinningen!! Igår försökte jag övertala Peter att jag skulle få låna lastbilen själv när han jobbar för då kan ju jag grejja jätte mycket själv...Han förstod ju direkt att de skulle bli jag och Carro som skulle puttra runt, så då sa han NEJ! Aldrig att jag släpper i väg er..

Va! Varför??

4 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! VA?!

Men nu jävlar... Det hade ju gått hur bra som helst!

Vafan... Lite plåtskador, några skrämda pensionärer och Blåljus har väl ingen dött av?

Eller i för sig...

Det var nog kanske ett klokt beslut av Peter!

Puss på dig, min strålande ängel!

Anonym sa...

Ha ha ha ingen lastbi va... ja dessa älskade ,än vi har.

Blir inspirerad av din flytt teknink ska ju ganska snart dra i gång själv...inte lika strukturerad jag inte...men gjort kommer jag få det på ett eller annat vis.

Vart är lägenheten? Strömsbro?
Kommer och hälsar på så fort jag får!

Lycka till med flytten!
Kram Mimmi!

Anonym sa...

Hahaha!

LaZandrita sa...

Haha, bra beslut av Peter tycker jag! Vem fan vill släppa iväg er i en stor och klumpig lastbil?