måndag 4 augusti 2008

Regn Regn Regn!!




Vilket väder och Jag är så jävla rastlös så jag döör snart, min lilla prinsessa är hos sin pappa och jag är ledig, de innebär att jag har haft igår och i dag FÖR MIG SJÄLV! Behöver verkligen de men som ni alla vet så är ju jag en rastlös själ, som har svårt att hitta ett lugn och bara vara när jag är ensam. Vill alltid vara med nån eller göra nått som jag inte kan nån annan dag och De finns alltid saker att göra och fixa med och de är ännu svårare när sessan inte är hemma! I veckorna kan jag längta tills jag är ledig och ska få lite tid för mig själv men när den tiden kommer är jag i mitt esse - de ska tvättas, städas, shoppas i lugn och ro, hinnas med ikea, träffa P-Cat´s , sova ut, bloggas, kolla på en film, ligga i sängen en hel dag och göra lite saker bara för mig själv....och helst ska jag göra alla dessa saker tillsammans med nån stackare....


Så nu drar jag till Karem och slänger mig i hennes soffa...

5 kommentarer:

Chilenita sa...

Pullan, jag kan njuta av att bara vara men även jag kan känna mej rastlös, me som dessa dagar är det innanför dörrarna som gäller...

Kul att du kom på lite visit! ses snart igen jue1

puss

LaZandrita sa...

Snyggve, softa ner!

Carro sa...

Vilken fin bild Linda!

Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caroline sa...

Hörru du, din galning! Passa på att flyg mellan golv och tak nu, får snart ska vi ta tag i livet "på riktigt" och det kommer väl sluta med att vi glider runt i Dalai Lama-lakan med total sinnesro... Haha! Nä fan, lite "go" måste vi lämna kvar i oss själva. Men det ska bara plockas fram på egen begäran och inte för att vi känner någon form av ångest som vi inte har verktyg till att hantera! Puss!

Och du... Om du undrar varför jag har tagit bort en kommentar, så var det för att jag upptäcke en felstavning! Det var jag ju tvungen att ändra blixtsnabbt! Perfektion är det enda som duger för Miss OCD!