torsdag 7 augusti 2008

HERREGUD!!!!!!!!!

Nu är de dax snart, 080808! Min brors bröllop, och den här veckan har vart hysteriskt men nu börjar de släppa och allt är klart. Nu ska jag duscha och nanna, tärnorna ska va på salongen kl 10! Vi ska fixa oss tillsammans. Jag kommer förmodligen få mitt livs känslokatastrof i morgon, den kärlek som kommer vara ibland oss alla kommer vara helt enorm. Allvarligt talat så vet jag inte om jag kommer att fixa de, förmodligen svimmar jag! Tärnorna kommer ligga som en hög på vänster sida av scenen, näääää.....hahahahahahaa.......

Min bror är mitt allt, utan honom kan jag inte leva och allt vi överlevt tillsammans är vad vi blivit idag. För 4 år sedan fick jag min bror tillbaks som jag en lång tid trodde jag hade förlorat. Jag hade gett upp alla tankar på att jag skulle få leva ett liv med honom vid min sida...

Så de som händer imorgon är ett bevis på att han överlevt, ett bevis på att jag har fått honom tillbaka, ett bevis på att vi har hela livet framför oss med alla våra vänner och våra familjer...
Jacob och Marias kärlek har vunnit och jag är överlycklig....

Jag älskar er nu och föralltid, jag är så stolt över er och jag finns alltid vid er sida!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Gumman... Jag blev tårögd när jag läste dagens inlägg. Ren och skär kärlek... Det kommer bli en kanondag och du kommer fixa det galant. Kom ihåg att jag har koll på dig om du börjar "svaja" framme vid altaret, har Dextrozol i väskan! Haha! Syns senare idag... Men tills vi ses så skickar jag över en massa lugnande kärlek!

Kroppsligt Välbefinnande sa...

Ge brudparet en stor kram från mig!

LaZandrita sa...

Linda, du har funnits vid deras sida i vått och torrt och han skulle nog inte klara av att leva utan dej heller! Er syskonrelation är lika stark som deras kärlek. Ni har något unikt som många syskon önskar att de hade och ni vårdar er syskonrelation mycket väl!

Älskar er alla!