söndag 3 augusti 2008

lördagen den 2 augusti och min brors SVENSEXA!!!!

Vaknade av att klockan ringde 9 och de var dax att hämta upp carro för vi skulle smyga på grabbarna när dom skulle börja brorsans svensexa.....Men jag va sååå jävla trött och carro med, sån tur var, så vi bestämde oss för att somna om igen...så jag stoppade i öronpropparna och vände mig till rätta. Vaknade 40 min senare av att de var skottlossning utanför mitt hus och världens jävla vrål.....Jag flyger ut på balkongen i trosor och ser min bror springa för livet i en svart skinnjacka med fransar och en motorcykelhjälm....och 20 idioter med paintboll gevär!!!!!!!!




Bilar där de hängde ut snubbar med gevär och snusnäsdukar på skallarna som sköt sönder honom, STACKARN!!!



Damerna som var ute på brynäs och rastade sina hundar fick däremot en hjärtattack, dom trodde de va gäng uppgörelse och bara stod och gap med handen hållandes för hjärtat!!! Jag stod ivrigt och väntade på att farbror Blå skulle komma, men dom klarade sig...

HAHAHAHAHAHAHAA!







Dareks skador efter trödjekriget!




Efter detta uppvaknande var jag VAKEN, så jag ringde Carro...Dax att dra ner på stan, Mia och Ammelie hängde oxå på och jag kom in i shopping trans...

Skorna ska jag ha 080808





Så vi fortsatte till valbo...=) vid 18.00 kom vi hem och skulle krascha på min soffa så vi skulle orka med kvällen och se Grabbarna i 70-tals kläder nere på stan...men nån vila blev de inte och vips så skulle vi börja göra oss klar...






Min vackra svägerska!


Jag och min C



Darek trivs som vanligt med oss..








Pata him self!



David Sell, som är så jävla rolig...han sa till Jesse "De finns 2 saker som du saknar! Ämnesomsättning och karaktär" hahahahahahaha

4 kommentarer:

Carro sa...

Vad roligt hörru =) Vad snygga ni är!!
Jag träffade din söta flicka igår då jag var med min kille.

Caroline sa...

Herregud, bruden.. Jag har fortfarande inte återhämtat mig efter gårdagen! Haha! dom där leopard-tightsen tog musten ur mig! Kommer sakna dig också, din galning. Men jag är snart hemma i metropolen Gävle igen! Så passa på att vila nu... Puss!

Chilenita sa...

hahahahahah jag tror jag dör av garv.. Hatim ser ju för rolig ut! hahaha

men fan va snygg du var på bilden bettan! Grrrr

Vart har du fyndat denna fina tunika????

Puss love u

LaZandrita sa...

Fy fan va snygga ni e och LINDA DU E DÖSNYGG I STORA ÖRHÄNGEN!! Välkommen in i klubben ;)