fredag 17 oktober 2008

TJEJMYS..

..Så va de fredag igen, denna vecka gick inte lika sakta som förra. Konstigt de där, helt plötsligt så är de helg igen och man undrar i vanlig ordning vart fan veckan tog vägen....

Fick hem min älskade unge igår, saknade henne så mycket att jag höll på att gå sönder. I dag ska Andrea och Ammelie (lillakusin) åka till våra kusiner i sthlm med mormor och hälsa på! Så nu är vi uppe med tuppen och fixar allt som ska med, och i mina ögon är de grus!

Ska ta min morgonpromis och åka till jobbet, slutar tidigt idag....sen ska jag gadda mig! Äntligen, jag ska göra en porrig skyddsängel på ryggen, kan behövas om man säger så!! Sen är de tjejmys på G ikväll, älskar dom kvällarna! Då käkar vi god mat, snackar skit och trycker i oss godis....

Skrattar, gråter och förmodligen är vi nakna oxå...hahahahahaha!

Long 4 U..

1 kommentar:

La Linda Love sa...

Men du... Haha!

Jag börjar VERKLIGEN bli härdad av din nakenhet!

Igår nådde vi nog "peaken", du vet vad jag menar! *asgarv*

Herregud...