måndag 13 oktober 2008

måååååååååndag...

..fortfarande trött, men trotts de har jag haft en bra dag. Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om, så kom jag på att K skulle ner till tåget så hon fick bli min pratkompis kvart i 7 på morgon...efter de så somna jag som ett barn igen...tills de va dax att kliva upp klockan 11 och bege mig av på diverse ärenden. De viktigaste för mig idag var att lämna ifrån mig nyckeln till min gamla lgh..när detta var gjort släppte ännu en sten från mitt bröst..varje dag som går så kommer jag närmare mig..och de känns så jävla underbart att vara tillbaka.

Så var jag på jobbet ända till 7 ikväll, de är så skönt att jobba när de börjar bli mörkt ute när ljusen lyser mysigt och aromaoljan doftar, härligt!

Sen har jag en vän, Min vän Lotta som jag träffade idag på eftermiddan..denna kvinna har hjälpt mig en tid att finna min väg tillbaka till mig, hon lyssnar på mig, ger mig goda råd och bara finns där som en pelare jag kan luta mig emot. Denna kvinna ger mig styrka och kraft. Jag är så tacksam att jag har haft chansen att möta henne och förundras över vår kontakt..att varje gång när jag träffat henne och skiljs ifrån henne så är de som om att jag är påtankad med energi och mitt liv...

1 kommentar:

Caroline sa...

Fan, vad bra att du hade en bra måndag!

MEN...

Ännu bättre att du verkar ha kommit igång med Bloggningen igen!

Haha! Herregud... Och du...

Jag har "styrt om" hunden imorgon, så ikväll kan vi MYSA efter mötet!