måndag 20 oktober 2008

Sinnesro...

Va hos min vän Lotta idag..hon beslutade förra veckan att jag är så pass stark så vi kan börja med rosenterapi igen. Och den första behandlingen på väldigt länge ägde rum idag. De är så häftigt att känna hur kroppen löser upp spänningar. Och när detta sker så känner jag hur mitt blod flyter i venerna, jag blir alldeles varm i hela kroppen och känner flödet. De känns ungefär som om att hon trycker på en ON-knapp så börjar jag att fungera. Min kropp börjar att öppna sig och jag är på väg att öppna mig mer och mer. De är så sjukt häftigt..
Efteråt är jag helt borta i skallen och de känns som jag har sprungit flera mil...sinnesron som infinner sig i mig kan jag inte beskriva med ord, just då har jag inga bekymmer i hela världen...


KÄRLEK

Inga kommentarer: