söndag 19 oktober 2008

Så va de slut...

Så va helgen slut, en ny vecka på G. Jag har tagit de ruggigt lugnt i helgen och bara varit. Myst med mina nära och kära, med risk för att bli tjatigt - jag kan inte leva utan er.
I FUCKING LOVE YOU!!!!!!!!!!

Som vanligt har de hänt så mycket att jag inte ens kan börja någonstans, de skulle va så jävla roligt att ha en kameraman med oss vart vi än går och filma allt galenskap och alla stackare som kommer i vår väg....
Jag är övertygad att de skulle bli sååååå roligt, allra helst för oss så vi kunde spola tillbaka bandet när något blev så roligt eller fel att vi bara håller på att dö av skratt....

Finslipning på den ide´n kanske...

2 kommentarer:

Caroline sa...

Jag hade gett VAD SOM HELST för att ha film-teamet med när vi drog igång larmet på H&M!

Haha! Jag dööör av skratt!

Chilenita sa...

A... verkligen en bra idé.. kanske göra en såpa av vårt liv!?


Det var en mysig fredag med dej o carro! Tokarna mina!

Puss