söndag 26 oktober 2008

Ny vecka IGEN....SUCK!!!!!!!

Har haft sjukt mycket att göra så jag har inte hunnit uppdatera så mycket den här veckan. Jag som skulle börja bli duktig på de, men men...



Min älskade broder och Jonny har öppnat sin klädbutik äntligen..PUNKT 26!

Dom har slitit som djur, dygnet runt den sista veckan för att allt skulle hinna bli klart. Och i fredags var de dax för lite kvinnlig hjälp med att styra upp städning och handling till Invigningen. Helt ärligt trodde jag ett tag att vi aldrig skulle hinna men med lite tidspress löser sig de mesta.



Och klockan 10.00 den 25 oktober så va de dax! Fullt ös hela dan och de var otroligt kul...just nu finns de bara killkläder men till våren kommer de till tjejer, underbart!

Resten av helgen har vart helt sjukt härlig...mycket kärlek och värme...själsligt, andligt-de finaste jag känt...

1 kommentar:

Chilenita sa...

Kärlek är härligt och du är värd all den kärlek man kan få!

Underbara vän!

Puss love U