måndag 2 februari 2009

ZANDRITAS 30-ÅRSFEST! And we went back to the 80´s...


De var ju dax för Z:as 30 års skiva i lördags! Och de med besked..

För tjejerna var de 80-tals tema...
Killarna var Maffia eller Gangster..
Födelsedagsbarnet
AA jag vet att de knappt syns att de är jag men de ÄR de, HAHA min Gangster är lika snygg som alltid.. I Love You Darling!! Hottie Sexy L och Z:A som dansade i Neon hela natten!!!(och drack sprit) Jake The Snake & PEKKA! Porr-Lollo!! Min Fiiina vackraste!! Och Simone såklart....


5 kommentarer:

Chilenita sa...

Nice pics bejbi, jag snodde bilden på mej o mannen din!

Pöss sötis!

Caroline sa...

Haha! Men fy fan vad roligt...

Dessa bilder ska arkiveras för att säljas dyrt till Aftonbladet, när det blir känt att du är Markoolios syster!

Puss på dig!

Anonym sa...

fina ni var!!! Jag fick ett litet leende på läpparna när jag läste Carros kommentar

Kramen

LaZandrita sa...

HAHA, underbart!! Tack för att ni kom och var snygga som fan och gav mig en välbehövd present! Älskar dig.

Chilenita sa...

bejb, jag har utmanat dej, kolla min blogg!

PUSS