onsdag 5 november 2008

..shit va tiden går........

Efter denna helg har tiden rusat i väg SOM vanligt, vad är de som händer...de är JUL snart!! Veckorna bara rinner i väg och jag hinner knappt med. Har stimmat runt i vanlig ordning och idag har min prinsessa fyllt 6 år. Stora lilla tjejen...helt sjukt när jag tänker på de, sex år sen jag låg och kryzzzzta och skrek som ett vilddjur...och en underbar liten tjej kom till oss....

Annars så rullar livet, de går upp och ner men mest upp och frammåt, faktiskt.
Jag känner att jag har krafter starkare än mig själv runt mig, mina änglar håller mig tätt under sina vingar...bär mig när de behövs, håller om mig när jag stupar, håller upp mig med sina vingar när jag behöver komma över ytan igen...

4 kommentarer:

Chilenita sa...

Du är som Du ska Vara min sessa!

Ja tänka sej att det var sex år sedan man va merej på BB!!!!

Puss

Carro sa...

Vad mysigt gumman! Visst är det otroligt vad fort tiden går? Grattis till lilltjejen =)
Puss och kram på dig Puman!

Caroline sa...

LOVE YOU TOO, BETTISH! HAHA!

LaZandrita sa...

Snart e hon 13 och då beväpnar vi oss! Gumman, du redan uppe på ytan! Det e du alltid..