onsdag 19 november 2008

PMS-DAMP

...JJAAAAAAAA de måste finnas nått som heter så och de är min diagnos! Jävla PMS..och inte nog med de så blir jag så klumpig, glömsk, mer förvirrad än vanligt, inihelvette trött. Godissuget knäcker mig. Jag säger till Andrea att jag ska gå ut och flytta bilen, så sticker jag till affärn och köper fääääääääätttttt me godis och trycker i mig dom 20 metrarna hem så inte hon ska komma på mig....hahahaahhhaaaaaa !!!!!!!!!!!! SINNESSJUKT



Så nu har jag klarat av denna dag, får se hur morgondagen blir...Och även denna dag så funderade jag -VART faan är kameramannen!







Dagens lunch på söder... och jag såg min Dröm...



Batteri torsk utanför skolan.....SUCK!

Och denna underbara man hjälpte oss..coh fort gick för Carro skulle till valbo till varje pris...



Ungarna va inlåsta med rutan nerdragen.....herregud!


Efter ett väldans stimm med ett kamera byte på elgiganten så kom jag äntligen hem. Till min Borg!!

ÅÅÅÅÅÅÅ vad jag trivs här....slängde ihop maten och lag mig på sängen en stund så va man med i matchen igen..och så va de torsdag i morgon....sen helgen med stort P...







Ska krypa ner med dig nu, med dina andetag, din värme , din närhet, dina hjärtslag vid min sida...

1 kommentar:

LaZandrita sa...

Vilka lirare, underbar ni och underbara hjärtslag!