fredag 21 november 2008

Så va vi igång igen....

Jag och Linethe började dagen med att vi skulle fixa håret på varann, tur att man har de flesta yrkeskategorier runt om kring sig...livet blir så jävla mycket enklare då!


Sen blev de lunchmöte med min underbara Danielle...vi hinner inte ses så ofta och prata om livet och jobb men idag gjorde vi de och de va guld värt!

Sen va de dax för att göra lite skönhetsbehandlingar! Jag kan säga så här, att jag aldrig sett min älsklingsCarro så rädd...lillhjärta! De här är bara början, du vänjer dig snart!
Fortsättning följer på måndag!




6 kommentarer:

Knisse sa...

haha de ser ut som en mustach :0) sööötisar... Kram på er!

Caroline sa...

Haha! Herregud!

Dom som inte vet bättre, kommer ju tro att jag ska VAXA ÖVERLÄPPEN?!

Shit, vad rädd jag var...

Puss på dig, min skönhets-guru!

La Linda Love sa...

Ja, hahah jag ska lära dig allt du kan bejbiii!!!!! blir aldrig nån midda med mamma Ann ....

Chilenita sa...

Hahhaa nu har hon fått smak på skönhet, det e inte det lättaste att bli av me...

LaZandrita sa...

Linethe blev ju toksnygg i håret!!
Riktig mamacita...
..och kortet på Carro är ju helt jäääävla galet kul! Jag döööör!

Gatans Garderob sa...

ojgjkfjfhtfhyf