onsdag 7 januari 2009

Back on Track

ÅÅÅÅ herregud nu är jag back on track...har äntligen haft dagar för mig själv och bara tagit de lugnt, sovit, gått promenader, kollat på film, ätit godis och fått mycket kärlek...



Även om jag känner att jag skulle kunna behöva en vecka till så är jag tacksam för dessa dagar. Idag är jag ledig sista dagen med min prinsessan sen börjar hon skolan igen och vad hon längtar, lillgumman!



Skönt att komma tillbaka till vardagen nu, så allt blir som vanligt igen.

Så i dag är de våran dag och vi ska bara mysa...




5 kommentarer:

Chilenita sa...

KÄR O GALEN!

SÅ SAMMANFATATR JAG DEJ NU!

MYSPYS MED SESSAN DIN; BRA DÄR!

Jag e sjuk bejbi...:-(

Ska natta nu o va hemma o vila mej imorn!

PUSS

Chilenita sa...

SAMMANFATTAR, SKA DET VARA!

Caroline sa...

Men vilken OTROLIGT fin bild på Lill-Sessan...

Självklart så var även den lilla del som man såg av dig toksnygg också!

Puss och gos!

Carro sa...

Åh vilken fin bild på er! Ja tyvärr är vardagen tillbaka, jag skulle med vilja ha en vecka till, men det går iaf.

LaZandrita sa...

Man halllå vilken fin bild på söta sessan och toksnygga DU!

miss u my friend! Kan ni inte flytta hit?